تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن

انسیه نیک نهاد؛ دکتر زهره محمدی زنوزق

دوره 9، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 11-32

https://doi.org/10.22049/jalda.2021.26943.1203

چکیده
  هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی مقایسه تاثیر روش سنتی تدریس درک مطلب خواندن توسط معلم و تدریس درک مطلب به روش همکاری و همفکری زبان آموزان بر درک مطلب شنیداری بوده است. بدین منظور 40 زبان آموز دختر با دانش زبانی متوسط که بین 15 تا 17 سال سن داشته و در آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج تحصیل می کردند انتخاب شدند. بدین منظور، در ابتدای تحقیق از یک ...  بیشتر